Öğretmen Müzik Akademisinde coşkulu final

Öğretmen Müzik Akademisinde coşkulu final

Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Öğretmen Akademileri kapsamında faaliyetlerini sürdüren Müzik Akademisi, 2026 sezonunu düzenlenen anlamlı bir kapanış programıyla tamamladı.


'Toplu İfade: Çal ve Söyle Atölyesi' temasıyla gerçekleştirilen programda öğretmenler, müziğin birleştirici gücü etrafında bir araya gelerek unutulmaz bir gece yaşadı. Eğitmenler Evrim Tan, Taylan Sezer ve Anıl Yıldırım'ın sahne performansları, katılımcı öğretmenlerin eşlikleriyle zenginleşirken program boyunca samimi ve coşkulu anlar yaşandı.
Müzik Akademisi bünyesinde yıl boyunca gerçekleştirilen çalışmaların ürünlerinin sergilendiği etkinlikte, öğretmenler hem sanatsal yeteneklerini ortaya koyma hem de mesleki dayanışmayı güçlendirme fırsatı buldu. Birlik, beraberlik ve paylaşım duygularının ön plana çıktığı gecede müzik, katılımcıları ortak bir duyguda buluşturdu.
Programın sonunda, atölye çalışmalarına katkı sunan eğitmenlere teşekkür belgeleri, programı başarıyla tamamlayan öğretmenlere ise katılım belgeleri takdim edildi.
Balıkesir Öğretmen Akademileri Müzik Akademisi, yıl boyunca öğretmenlerin kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sunarken sanatın eğitici ve birleştirici yönünü ön plana çıkardı. Yeni dönemde gerçekleştirilecek akademi faaliyetlerinde yeniden bir araya gelinmesi temennisiyle program sona erdi.

EN ÇOK OKUNAN HABERLER