KAPAT

Tokat'ta 100 keklik doğaya bırakıldı

Tokat'ta doğal hayatın korunması ve keklik popülasyonunun artırılması amacıyla 100 keklik doğal yaşam alanına salındı


Edinilen bilgilere göre Tokat İl Jandarma Komutanlığı koordinesinde, merkez ilçe jandarma komutanlığı sorumluluk sahasında bulunan Gökçe köyü çevresinde doğaya keklik salımı gerçekleştirildi. Doğal hayatın sürdürülebilirliğine katkı sağlamak ve bölgedeki keklik popülasyonunu artırmak amacıyla düzenlenen çalışma kapsamında, il jandarma komutanlığı tarafından Tokat Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü'nden temin edilen 100 keklik doğal yaşam alanına bırakıldı.
Havai fişek fabrikasındaki patlamada hayatını kaybeden işçi son yolculuğuna uğurlandı
Amasya'da 2025'te hayatını kaybedenlerin yüzde 55'i erkek
Erzurum'da 'Terörsüz Türkiye' vizyou: Karayazı Kırk Pencereler 'de gençler yürüdü, çelik kanatlar nefes kesti