KAPAT

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürüyor

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde yaptığı günün ikinci antrenmanıyla sürdürdü


Antrenman öncesinde takımla bir araya gelen Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla kısa bir toplantı gerçekleştirdi. Çetin, daha sonra antrenmanın bir bölümünü de saha kenarından takip etti.
Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde salonda gerçekleştirilen core çalışmasının ardından sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri yapan oyuncular, devamında 2 gruba ayrılarak dar alanda 5'e 2 top kapma ve pas çalışması yaptılar. İdman, yine dar alanda yapılan hücum oyunlarıyla noktalandı.
Fenerbahçe, hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.
Fransa, namağlup gruptan lider çıktı
Amed Sportif Faaliyetler, David Bates'i açıkladı
Baja Şampiyonası'nın 3. ayağı Bolu'da start aldı