KAPAT

Manisa'daki orman yangını kontrol altına alındı

Orman Genel Müdürlüğü OGM, Manisa'da çıkan orman yangınının ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındığını duyurdu


OGM'nin resmi sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Manisa'nın Soma ilçesinde meydana gelen yangına ekiplerin hızlı şekilde müdahale ettiği ve yangının kontrol altına alındığı bildirildi.
Açıklamada, artan hava sıcaklıklarıyla birlikte küçük dikkatsizliklerin büyük felaketlere yol açabileceğine dikkat çekilerek, vatandaşlardan orman yangınlarına karşı dikkatli ve duyarlı olmaları istendi. Orman Genel Müdürlüğü, özellikle yaz aylarında yangın riskinin arttığını hatırlatarak, ormanların korunması için herkesin gerekli hassasiyeti göstermesi çağrısında bulundu.
Soma'daki orman yangını kontrol altına alındı
GAHİB Başkanı Kaplan'dan gençlere altın öğütler
Bakan Bayraktar: 'Enerji dönüşümü için 2035 yılına kadar 200 milyar dolarlık bir yatırım hedefimiz var'