KAPAT

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı


Fenerbahçe'de Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçti. EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.
Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri yarın devam edecek.
Körfez'de 45 karateci bir üst kuşağa terfi etti
Merkezefendi'nin başarılı boksörleri Türkiye Şampiyonasında ringe çıkacak
Manisalı badmintonculardan Sırbistan'da madalyalı başarı