KAPAT

Trabzonspor, Göztepe maçı hazırlıklarına başladı

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'in 32 haftasında sahasında Göztepe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına 1 günlük iznin ardından başladı


Teknik Direktör Fatih Tekke yönetiminde, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde yapılan antrenmanın ilk bölümünde dinamik ısınma gerçekleştirildi. 5'e 2 ile devam eden antrenmanın son bölümünde ise taktik çalışması yapıldı. Antrenmana Onuachu'nun yanı sıra tedavileri devam eden Savic, Batagov ve Okay Yokuşlu katılmadı.
Bordo-mavililer, hazırlıklarına yarın saat 18.00'de yapacağı antrenmanla devam edecek.
Edremit'te pedallar özel güvenlik görevlileri için döndü
İşitme engelli spora erasmus desteği
Siirt'te Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası heyecanı başladı