KAPAT

Yıldırımlı karatecilerden madalya yağmuru

Bursa Yıldırım Belediyesi'nin, spora ve sporcuya yaptığı yatırımlar meyvelerini vermeye devam ediyor Emir Buğra Gencan İller Arası Kyokushin Turnuvası'na Yıldırımlı sporcular damga vurdu Farklı şehirlerden 220 sporcunun katıldığı turnuvadan Yıldırımlı sprocular 20'si altın, 16'sı gümüş ve 29 'u bronz olmak üzere toplamda 65 madalya kazanarak bü


Turnuvada gösterdikleri başarılı performanslarla 65 madalya toplayan sporcuları tebrik eden Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, 'Sporcularımızı, antrenörlerimizi ve emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımızı tebrik ediyorum. Spora ve sporcuya desteğimiz artarak devam edecek; Yıldırım'ı her alanda olduğu gibi sporda da marka bir ilçe haline getirme hedefimizden asla vazgeçmeyeceğiz' ifadelerini kullandı.
4 Eylülspor adını yarı finale yazdırdı
Başarılı sporculardan Beylikova Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Gülmez'e ziyaret
RAMS Başakşehir yeni sezon hazırlıklarına devam ediyor