KAPAT

Konyaspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarına başladı

Konyaspor, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde evinde oynayacağı Fenerbahçe maçının hazırlıklarına yaptığı antrenmanla başladı


Kayacık Tesisleri'nde Teknik Direktör İlhan Palut yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, salonda yapılan CORE ısınmayla başladı. Antalyaspor karşılaşmasında 11'de forma giyen futbolcular, antrenmanı yenileme çalışması ile sonlandırırken, diğer futbolcular sahada yapılan 5'e 2 ve topla oyun ile tamamladı.
Yeşil-beyazlı ekip, yarın saat 17.00'de yapacağı antrenmanla Fenerbahçe maçının hazırlıklarını tamamlayacak.
Fransa, namağlup gruptan lider çıktı
Amed Sportif Faaliyetler, David Bates'i açıkladı
Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürüyor