KAPAT

Reşadiye Camii'nde 18 Mart Şehitleri Anma Programı düzenlendi

Eskişehir'de bulunan Reşadiye Camii'nde 18 Mart Şehitleri Anma Programı gerçekleştirildi


İl Müftülüğü koordinesinde düzenlenen programa çok sayıda vatandaş katıldı. Program, Kur'an-ı Kerim tilavetiyle başladı. Aziz şehitlerin ruhlarına ithafen Mevlid-i Şerif okunması ile devam eden program sonunda, İl Müftüsü Gül tarafından okunan hatimlerin duasını yapıldı. Şehitlerin ruhları için Allah'tan rahmet, gaziler için sağlık ve afiyet dilenirken, birlik ve beraberliğinin daim olması niyazında bulunuldu.
Scooterla seyir halindeki çocuğa hafif ticari araç çarptı... Feci kaza kamerada
Yozgat'ta zincirleme kaza: 3 yaralı
Doğalgazı açarak intihar girişiminde bulunan şahıs hastanede tedavi altına alındı