KAPAT

Galatasaray'da Liverpool galibiyeti sevinci

Galatasaraylı futbolcular ve teknik ekip, Liverpool galibiyetinin sevincini taraftarıyla birlikte kutladı


UEFA Şampiyonlar Ligi son 16 turunda Galatasaray evinde karşılaştığı İngiliz temsilcisi Liverpool'u 1-0'lık skorla mağlup etti. Mücadelenin ardından sarı-kırmızılılar büyük sevinç yaşadı. İlk olarak futbolcular ve teknik ekip, Kuzey tribününe karşı kol kola girerek taraftarlarla birlikte marşlar söyleyerek galibiyeti kutladı. Daha sonra taraftarın isteğini kırmayan Nijeryalı futbolcu Victor Osimhen, üçlü çektirdi.
Bursaspor sezonun ilk antrenmanını yaptı
Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti
Ankara Keçiörengücü'nün yeni sezon hazırlıkları başladı