KAPAT

Erling Moe ilk antrenmanına çıktı

Kayserispor'un yeni Teknik Direktörü Erling Moe, sarı-kırmızılı takımla ilk antrenmanına çıktı


Süper Lig ekiplerinden Kayserispor'un 1,5 yıllık sözleşme imzaladığı yeni Teknik Direktörü Erling Moe, akşam saatlerinde takımın başında antrenmana çıktı. Kadir Has Tesisleri'ndeki antrenmanda Erling Moe futbolcularla kısa bir toplantı yaptı. Toplantının ardından takım ısınma hareketleri ile dar alanda pas çalışması yaptı.
Sarı-kırmızılılar bugün yapacağı tek antrenmanla Gençlerbirliği maçı hazırlıklarını sürdürecek.
Fransa, namağlup gruptan lider çıktı
Amed Sportif Faaliyetler, David Bates'i açıkladı
Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürüyor