KAPAT

Fenerbahçe, Avrupa Ligi'nde 3 mağlubiyetini aldı

UEFA Avrupa Ligi'nde sahasında Nottingham Forest'e 3-0 kaybeden Fenerbahçe, 3 mağlubiyetini aldı


UEFA Avrupa Ligi son 16 play-off turu ilk maçında Fenerbahçe, evinde karşılaştığı İngiliz ekibi Nottingham Forest'e 3-0 mağlup oldu. Bu sezon lig aşamasında Dinamo Zagreb ve Aston Villa'ya kaybeden sarı-lacivertliler, organizasyonda 3. kez sahadan yenilgiyle ayrıldı.
Kanarya, 26 Şubat Perşembe günü bu turun rövanşına çıkacak.

Avrupa Ligi'nde 3. kez gol bulamadı
Sarı-lacivertliler, bugün gol sevinci yaşayamazken bu sezon Avrupa Ligi'nde Viktoria Plzen ve Aston Villa maçlarının ardından 2. kez fileleri havalandıramadı.
Topuk Yaylası'nda sarı-lacivert coşku: Fenerbahçe'yi 20 bin taraftar yalnız bırakmadı
Halis Karataş: '100. yıl benim için çok önemliydi'
100. Gazi Koşusu'nda ödüller sahiplerini buldu